۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

اين روزها جنب و جوش خاصي در دانشگاه است(اخبار کوتاه)

اين روزها جنب و جوش خاصي در دانشگاه است و همه منتظر 16 آذر ماه هستند . 
- در دانشگاه آزاد شرق اعلاميه و شعارهايي براي گراميداشت ۱۶ آذر روي بُرد دانشگاه زده شده است.



- در دانشگاه آزاد مركز  شعارنويسي بمناسبت بزرگداشت ۱۶آذر انجام شده است.
- دانشجويان دانشگاه پيام نور تهران با درست كردن پوسترهايي بمناسبت بزرگداشت ۱۶آذر به پخش آن در دانشگاه پرداختند. و دانشجويان را دعوت به شركت در اين مراسم كردند.
- در دانشگاه آزاد مشهد بمناسبت گراميداشت ۱۶ آذر اطلاع رساني شده و شعارهايي مانند «مرگ بر ديكتاتور» و «دانشگاه زنده است» 
-دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با نوشتن "آزادی تحکیمی ها ۱۶ آذر‌‌‌" اعتراض خود را به بازداشت چهار فعال دانشجویی عضو دفتر تحکیم وحدت در هفته دوم آبان ماه امسال اعلام کردند. 
-جمعی از دانشجویان سبز دانشگاه علم و صنعت با پخش تراکت های "دانشگاه زنده است" در سطح وسیع در خوابگاه های دانشجویی از دانشجویان برای حضور در مراسم این روز در دانشگاه دعوت کرده اند. 
-دانشجویان دانشگاه تهران با پخش گسترده تراکت و شب نامه های اعتراضی در دانشگاه، به استقبال ١٦ آذر رفته اند"از پای نخواهیم نشست و تا آخرین نفس در جهت نابودی استبداد دینی و زوال قرائت فاشیستی خواهیم جنگید و این کاخ استبداد را ویران خواهیم کرد."...
--گروه وسیعی از دانشجویان دانشگاه بین الملل قزوین به مناسبت ۱۶ آذر، اقدام به پخش چندین شماره از نشریات تک صفحه ای "دانشجو" ، "اعتماد ملی" و "کلمه" کرده اند. این اقدام در حالی صورت میگیرد که دانشجویان دانشگاه بین المللی قزوین در طول ۲ سال گذشته تحت شدیدترین فشارها و تهدیدات نیروهای امنیتی و انضباطی قرار داشته اند.در  خوابگاه دانشگاه آزاد قزوين، روي ديوار و آسانسورها جملاتي نوشته شده كه دانشجويان را دعوت به اجراي مراسم ۱۶ آذر شده اند. محل تجمع دانشجويان در روز ۱۶آذر در ميدان اصلي اين دانشگاه خواهد بود.
افزايش شعارنويسي های ضد حکومتی در سطح دانشگاهها،شهرها و مدارس با نزدیک شدن به ۱۶ آذر نیز کاملا مشهود است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر