۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

سالگرد کردان(احمدی‌نژاد همراه با اعضای هیات دولت‌ کودتا حضور یافتند)


محمود احمدی‌نژاد شامگاه سه شنبه نهم آدر در مراسم سالگرد درگذشت عوضعلی کردان مدعی شد استیضاح او در مجلس "با یاری استعمار پیر" انجام شده است. 



دراین مراسم ، که در ساری برگزار شد محمود احمدی‌نژاد همراه با اعضای هیات دولت‌ کودتا حضور یافتند. کردان اول اذر ۸۸ بر اثر ابتلا به یک بیماری خونی درگذشت. او حدود یک سال پیش از مرگ، با رای ۱۸۸ نماینده‌ی مجلس هشتم از وزارت کشور کنار گذاشته شد.
احمدی‌نژاد در مراسم سالگرد درگذشت کردان اظهار داشت «در آینده معلوم خواهد شد که چه دست‌هایی برای ضربه زدن به مسیر انقلاب و دولت انقلابی گرد هم آمدند و تلاش می‌کردند با برخی طراحی‌ها و فتنه‌گری‌ها قربانی بگیرند.»
این در حالیست که جعلی خواندن مدرک کردان و متهم کردن او به دروغ‌گویی بیش از همه از سوی چهره‌های شاخص اصولگرا و حتا نزدیکان و اعضای دولت مطرح شده است. علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد شهریور ۸۷ در وبلاگ خود ضمن ابراز تردید در مورد اصالت مدرک دکترای کردان می‌نویسد، حتا اگر این مدرک اصالت هم داشته باشد به دلیل افتخاری بودن «هیچ مرجعی نمی‌توانسته است آن را به عنوان یک دستاویز علمی یا رسمی برای ایجاد فرصت تدریس یا ارتقاء مراتب اداری مورد استناد قرار دهد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر