۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

اعتصاب غذای ایمان صدیقی دانشجوی زندانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل


 ایمان صدیقی که در روز 1 اسفند توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بابل دستگیر شده بود و سپس به زندان متی کلا و در سلول انفرادی نگاهداری می شد در اعتراض به دستگیری غیر قانونی و عدم رسیدگی به پرونده اش ، در زندان دست به اعتصاب غذای 5 روزه  زده است.


  علت اصلی اعتصاب غذای ایمان صدیقی عدم رسیدگی نهادهای امنیتی و قضائی به پرونده این دانشجوی سیاسی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می باشد. لازم بذکر است اکبرزاده معاون دادستان بابل و شکری رئیس اداره اطلاعات بابل وی را تهدید کرده اند که در صورتی که اعتصاب غذای خود را پایان ندهد 5 ماه از حبسش که از سوی دادگستری شهرستان بابل مورد آزادی مشروط واقع شده بود را به اجرا خواهند گذاشت. همچنین خبر هایی در مورد انتقال ایمان صدیقی(دبیر سیاسی سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل) از انفرادی زندان متی کلا به انفرادی زندان اداره اطلاعات ساری (شهید کچویی) هم منتشر شده است. او همچنین اعلام کرده بود در صورت انتقال وی به زندان اداره اطلاعات ساری دست به اعتصاب غذای خشک خواهد زد. خانواده ایمان صدیقی هم اعلام کرده اند  " از زمانی که فرزندمان را به زندان اداره اطلاعات ساری منتقل کردند تا کنون هیچ تماسی از سوی خود و یا مسئولین امنیتی مبنی بر خبر صحت سلامتی وی با ما گرفته نشده است. "
وی از زندانیان سیاسی بعد از کودتای انتخاباتی خرداد 88 بوده که در اسفند ماه همان سال برای گذراندن دوران محکومیت 10 ماهه خود راهی زندان متی کلا شد. او در تیر ماه امسال پس از گذراندن 5 ماه از دوران حبس خود از سوی دادگستری بابل آزادی مشروط دریافت نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر