۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

تهدید خانواده محسن برزگر و بازداشت برادر علیرضا کیانی(اعضای منتخب دفتر تحكیم وحدت)

مامورین اداره اطلاعات شهرستان بابل در تماسی تلفنی با خانواده محسن برزگر عضو منتخب دفتر تحكیم وحدت اقدام به تهدید خانواده وی نموده اند.


نیروهای امنیتی با ایجاد تهدید و فشار به خانواده ی این عضو بازداشت شده دفتر تحكیم وحدت خاطرنشان كرده اند: "در صورت مصاحبه و یا اطلاع رسانی از وضعیت فرزندانتان دیگر اجازه ملاقات یا تماس تلفنی فرزندانتان با شما را نخواهیم داد."
محسن برزگر (دبیر فرهنگی انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل)و از فعالین ستاد مهدی کزوبی(ستاد بابل) در دوران انتخابات بود.
 اداره اطلاعات استان مازندران همچنین اقدام به بازداشت مرتضی کیانی برادر علیرضا كیانی عضو منتخب دفتر تحكیم وحدت - که هم اکنون در زندان می باشد - نموده است.
بازداشت مرتضی کیانی به مدت چند ساعت به طول انجامید و وی پس از بازداشت راهی اداره اطلاعات استان مازندران شد و در آنجا تحت بازجوئی قرار گرفت.
علیرضا كیانی (دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه مازندران) و از فعالین ستاد مهندس موسوی(ستاد بابل) در دوران انتخابات بود.
عکس محسن برزگر در اعتصابات دانشجویی فروردین 88-دانشگاه نوشیروانی
همچنین مادر علی قلی زاده عضو بازداشت شده دفتر تحكیم وحدت(چند روز پیش) در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال در خصوص تهدید نیروهای امنیتی اعلام كرده بود: "خانواده اش را داغان كرده اند و با این وجود تهدید می كنند در مورد پسرش با رسانه ها مصاحبه نكند. پسرم هیچ كار اشتباهی مرتكب نشده است. چرا اینها با باهوش ترین جوان این مملكت اینچنین می كنند؟ "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر