۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

درخواست از ضیا نبوی برای مصاحبه ی در مقابل دوربین های تلویزیونی و اعلام اینکه موضوع دانشجوی ستاره دار ترفندی از سوی ستادهای انتخاباتی کاندیدای اصلاح طلب بوده است.


طی روزهای اخیر مامورین وزارت اطلاعات پس از مراجعه مجدد به این فعال دانشجوئی از وی خواستند تا در مقابل دوربین های تلویزیونی اعلام کند که موضوع دانشجوی ستاره دار ترفندی از سوی ستادهای انتخاباتی کاندیدای اصلاح طلب بوده است. مامورین وزارت اطلاعات به وی گفتند که در مصاحبه اش اعلام کند که سازمان دهی اعتراضات دانشجویان ستاره دار و محروم از تحصیل مستقیم توسط ضیاء نبوی و از سوی ستادهای انتخاباتی کاندیدای اصلاح طلب هدایت می شده است و هدف از ایجاد جریان دانشجوی محروم از تحصیل و ستاره دار تنها ترفندی از سوی ستادهای کاندیدای اصلاح طلبان برای راه اندازی موج تبلیغاتی بر ضد محمود احمدی نژاد در ایام انتخابات بوده است.به گفته منبع یاد شده مامورین وزارت اطلاعات به وی گفتند در صورت پذیرفتن مصاحبه شرایط عفو و آزادی وی را فراهم خواهند کرد.
 سید ضیا نبوی شدیدا ارتباط خود را بامنافقین رد کرده است و گفته است که تنها دلیل دادگاه برای صدور چنین حکمی حضور برخی از اعضای خانواده او در اشرف بوده است.
بر اساس شنیده ها سید ضیا ء نبوی سخن گوی شورای دفاع از حق تحصیل ضمن رد این پیشنهاد به بازجویان وزارت اطلاعات به بازجویان گفته است: ” شما بالاترین ظلم را در حق من کرده اید و من را رابط منافقین اعلام کرده اید در حالی که به شدت از لحاظ افکار و مشی عملی با این گروهک مخالف بوده و هستم و خود بازجویان وزارت اطلاعات در تهران نیز به این موضوع اعتراف داشته اند.» وی دررابطه با واکنش قاضی پیرعباس در دفاعیات دادگاه در مورد اتهام ارتباط با گروهک منافقین عنوان کرد: ” هنگامی که من در جلسه دادگاه به دفاع از خود مبنی بر عدم رابطه با گروهک منافقین پرداختم قاضی پیرعباس به من گفت که احتیاج به دفاع در این باره نیست.”
همچنین ضیاء نبوی در پایان به بازجویان وزارت اطلاعات خاطرنشان کرده است: ” شما باید به خاطر زدن اتهام ارتباط با منافقین از من عذرخواهی کنید. من حاضرم به خاطر تجمعات و اعتراضات شورای دفاع از حق تحصیل بیشتر از ۱۰ سال در زندان باشم ولی اتهام ارتباط با این گروهک را ازمن بردارید.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر