۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

نماینده طبس:۵/۵ میلیارد نفر از سفر احمدی نژاد به لبنان خوشحال شدند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از شش میلیارد جمعیت جهان، ۵/۵ میلیارد نفر اعم از مسلمان و غیرمسلمان از سفر آقای احمدی نژاد به لبنان خوشحال شدند. آن عده کمی هم که خوشحال نیستند یا معاندند و یا تحت سیطره استکبار و رژیم صهونیستی هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از شش میلیارد جمعیت جهان، ۵/۵ میلیارد نفر اعم از مسلمان و غیرمسلمان از سفر آقای احمدی نژاد به لبنان خوشحال شدند.
به گزارش ایرنا، محمد کریم عابدی افزود: آن عده کمی هم که خوشحال نیستند یا معاندند و یا تحت سیطره استکبار و رژیم صهونیستی هستند.
وی تصریح کرد: هر انسان آزاد اندیشی از این سفر خوشحال می شود چرا که مورد تهدید رژیم صهیونیستی هستند و رییس جمهور کشورمان از مظلومان و آزاد اندیشان دفاع می کند.
نایب رییس کمیسیون حقوق بشر مجلس سفر رییس جمهور کشورمان به لبنان را یک سفر تاریخی و به لحاظ سیاسی و جهانی همانند سفر تاریخی حضرت امام (ره) از پاریس به ایران خواند که در تاریخ جهان ثبت خواهد شد. عابدی اضافه کرد: حضرت امام ۳۲ سال قبل در یک سفر تاریخی در میان تهدیدات استکبار و رژیم شاه وارد ایران شد و امروز نیز می بینیم آقای احمدی نژاد علی رغم توطئه ها و تبلیغات مسموم استکبار و رژیم صهونیستی به لبنان سفر کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر