۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

دیدار جمعی از فعالان سیاسی و دانشجویی با پدر سید ضیاء نبوی


جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به دیدار پدر سید ضیاالدین نبوی، عضو زندانی شورای دفاع از حق تحصیل رفتند.

به گزارش دانشجو نیوز، در این دیدار که در تهران انجام شد، سید علی اکبر نبوی ضمن توضیحاتی در مورد پرونده فرزندش اظهار کرد: متاسفانه مسئولان از مسائل و مشکلات خانواده بنده آگاه بودند و با وجود قول هایی مبنی بر عدم تبعید فرزندم به خوزستان، خلاف آن عمل کردند.

در این دیدار دانشجویان ضمن ارائه گزارشی مبنی بر حمایت های صورت گرفته از سید ضیاء نبوی از ایجاد کمپین در اعتراض به تبعید سید ضیا نبوی و با شرکت چهره های سرشناس و فعالان حقوق بشری خبر دادند.

فعالان دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن ارائه راهکارهایی برای حمایت از سید ضیا نبوی، خاطرنشان کردند که از هرگونه حمایت و کمک جهت بهبود وضعیت این فعال دانشجویی و خانواده اش دریغ نخواهند کرد.

در پایان سید علی اکبر نبوی از تمامی دوستان و فعالان دانشجویی و سیاسی دعوت کرد که به منزل شخصی وی در روستای چاشم از توابع شهر سمنان بیایند و عنوان کرد: وضعیت جسمی و روحی مادر سید ضیا بسیار نامساعد است و به همین دلیل از همه شما دوستان و فعالین سیاسی و ... دعوت می کنم که با حضور در منزل شخصی بنده در روستای چاشم موجب تسلای خاطر مادر سید ضیا شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر