۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

راهکار ها و روش های مبارزه فردی و گروهی جنبش


رسانه شمایید... ابزار های اطلاع رسانی : اطلاع رسانی چهره به چهره - تلفن - اس ام اس - آفلاین - سایت های اجتماعی بالاترین، دنباله، فیس بوک و.. - روم های یاهو مسنجر، بیلوکس و پال تاک - تماس با شبکه های ماهواره ای و رادیویی و اعلام فراخوان از زبان بزرگان جنبش... یکی از روش های زیبا و کم خطر برای اطلاع رسانی مردمی، بکارگیری باجه های تلفن و شماره گیری دلخواه و اعلام زمان و مکان تجمع به مخاطب ناشناس می باشد.
• طرح ترافیک سبز افزون بر حضور سبز پنجشنبه شب ها و یا حضور در خیابان های شلوغ (به روش تظاهرات برق آسا و یا بوق زدن برق آسا) طرح ترافیک سبز ایده کاربردی و نوینی در فلج سازی و ایجاد اخلال در حضور مزدوران و سرکوبگران کودتاچی می باشد: این طرح که نسخه تازه ای از طرح و ایده “ماندن در خیابان تا تحقق اهداف جنبش سبز” می باشد، بسیار بی خطر بوده و با شرایط کنونی خیابان های شهر های بزرگ و بخصوص ترافیک سنگین تهران همراه است. می توان این فراز را نیز به کار بست که خیابان های تهران آبستن چنین تظاهراتی با ابعاد گسترده است. طرح و ایده “ترافیک سبز” یک حرکت اعتراضی بسیار بی خطر برای مردم و بسیار پر خطر برای کودتاگران است و پایه های حکومت دیکتاتوری را سست و به شدت شکننده خواهد کرد. همچنین تداوم این طرح می تواند به آکسیون نهایی برای رسیدن به خواسته های جنبش سبز بدل شود.
• شعار نویسی و تبلیغات سبز، از نوشتن شعار های امید دهنده مرتبط با جنبش بر روی دیوار ها، سنگفرش پیاده رو ها و پول های کاغذی گرفته، تا هرگونه دستکاری در شعار های دولتی و بنر های تبلیغاتی، زمینه انتشار جنبش و بالا بردن روحیه مبارزین را فراهم می کند.
• بیرون کشیدن پول از بانک های دولتی و در عوض هدایت آن به بانک های خصوصی و یا خرید کالا هایی همچون طلا و دیگر جواهرات نقد شونده.
• تشکیل گروه ها و یا دسته های محلی در هر محله برای انسجام و همبستگی بیشتر و امن تر مبارزین و هم یاری گروه های محلی برای شرکت در تجمع ها و تظاهرات برق آسا و حتی شعار نویسی و...
• تحریم کالا ها، مراکز و سازمان های وابسته به دولت تا جای ممکن. کالا هایی که می دانیم تولید و یا واردات آن ها توسط دولت و بخصوص سپاه پاسداران صورت می گیرد و یا در انحصار دولت است، مانند سیگار های خارجی. و سازمان ها یا شرکت های وابسته به سپاه و بسیج همچون شرکت ایرانسل و موسسه مالی و اعتباری مهر با تحریم های مردمی، فشار سنگینی را متحمل خواهند شد و این کار زمینه اعتصابات بزرگی را نیز فراهم خواهد کرد.
• تحریم کالاهای تبلیغ شده در صدا و سیمای حکومت اسلامی (تلویزیون) متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی هنوز هم در تلویزیون خفقان ایران تبلیغ می کنند. این تولید کنندگان هنوز متوجه این قضیه نشده اند که سرمایه اصلی آنها مردم هستند نه تلویزیون دولت کودتا. آنها بین مردم و دولت کودتا، گزینه دوم را انتخاب کرده اند. اکنون نوبت مردم است که نشان دهند که آنها نیز بین کالاهای تبلیغی این شرکت ها و کالا های دیگر گزینه دوم را انتخاب می کنند. نوبت مردم است که نشان دهند که تبلیغ در تلویزیونی که در آن اعترافات و بیدادگاه های نمایشی پخش می شوند می تواند چه ضرری به فروش آنها بزند. باید به این شرکت های مردم فروش نشان دهیم که آزادی کالایی نیست که بتوان با چنین سیاست هایی از مردم سلب کرد. باید نشان دهیم که تبلیغ در صدا و سیما نتیجه عکس بر فروش محصولات دارد. این یک مقاومت مدنی بسیار هوشمندانه در مقابل دولت کودتا است.
در ادامه لیست برخی از شرکت هایی که با تبلیغ در صدا و سیما پول هنگفتی را به حساب کودتا گران می ریزند آمده است. همین پول ها است که بعد ها باتوم و فشنگ و اسلحه شده و بر سر و سینه جوانان آزادی خواه فرود می آید. از پول همین تبلیغات است که آنتن های تلویزیون دروغ پرداز صدا و سیما سرپا هستند و موج پراکنی می کنند. از همین پول ها است که تجهیزات ارسال پارازیت در نقاط مختلف کشور نصب شده و همه مردم را در معرض ابتلا با انواع سرطان ها قرار می دهند. هر خرید از این شرکت ها یک تیر به سینه ندا و سهراب است. یک باتوم بر سر شهید جوادی فر است. یک تجاوز به دختران و پسران اسیر در زندان است. یک حمایت از اعتراف به زور شکنجه است. بیایید اگر فریاد نمی زنیم. اگر باتوم نمی خوریم. اگر زندانی دربند نیستیم. اگر شکنجه نمی شویم، حد اقل این یک کار ساده را انجام دهیم. هر کسی که به نوعی چه مستقیم و چه غیر مستقیم از دولت تقلبی و کودتایی احمدی نژاد حمایت می کند را بایکوت کنیم. از همین امروز از محصولات شرکت هایی که در ادامه آمده است خرید نمی کنیم. البته ما شماره تماس و ایمیل این شرکت ها را برای شما آورده ایم. می توانید با این شرکت ها تماس گرفته و به آنها بگویید که دیگر از محصولات آنها خرید نخواهید کرد. یا حتی می توانید به آنها ایمیل بزنید و دلیل عدم خرید خود را بگویید : شرکت هایی چون گلستان ، پردیس، برنج محسن، مای بیبی، دمپایی نیکتا، ماکارونی رشد و سمیرا، شامپو صحت، محصولات تبرک، تخم مرغ تلاونگ، ایرانسل و...

• هر باجه تلفن یک وسیله مبارزه برای جنبش سبز پس از بلعیده شدن 51% از سهام مخابرات به دست سپاه پاسداران یک جبهه تازه در روش های مبارزه سبز و بی خشونت مردم ایران باز شده است و هر باجه تلفن عمومی در خیابان ها ابزاری است که به وسیله آن می توانیم در تماس با ادارات دولتی کودتاچیان همچون اداره اطلاعات، نهاد های سرکوب، دفتر ریاست جمهوری و.. با سر دادن شعار های جنبش و مشغول نگاه داشتن این خطوط فرسایش و سردرگمی را به کودتاچیان منتقل نماییم. این سردرگمی و تضعیف نیرو هنگامی گسترده تر خواهد گشت که با اطلاع دهی نادرست به نهاد های سرکوب از شلوغی و یا درگیری در نقاط گوناگون شهر، این ارگان ها را خسته و از کار افتاده سازیم.شماره تلفن های ضروری » (ستاد خبری وزارت اطلاعات : 113) - (حفاظت نیروی انتظامی : 116) - (وزارت کشور : 138) - (سازمان صدا و سیما 'ارتباطات مردمی' : 162) - (سازمان صدا و سیما : 22160) - (دفتر نظارت همگانی فرماندهی ناجا : 197) - (دفتر ریاست جمهوری 'ارتباطات مردمی' : 6133) - (دفتر ریاست جمهوری : 64411) - (دفتر مقام رهبری : 64451)
• ابتکار، آگاهی، امیدواری و تداوم سبز شاید کمی شعار گونه در نظر بیایند، ولی بکار بردن خلاقیت در هرگونه طراحی، برنامه نویسی، نکته سنجی طنز آمیز و... بسیار کمک گر در تداوم جنبش و روحیه مبارزین خواهد بود، حتی با نشان دادن یک نشانه V پیروزی در یک مکان دوستانه یا پر ازدحام...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر