۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

یاسر یوسف زاده از فعالین ستاد مهندی موسوی در بابلسر، یک ساعت پیش بازداشت شد

یاسر یوسف زاده ساعاتی پیش بازداشت شد . وی فعال ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در استان مازندران بوده است.

گفتنیست ،طبق خبر های تکمیلی با یورش مامورین امنیتی به منزل پدر یاسر ، ایشان درخواست ارائه حکم مراجع قضایی و کارت شناسایی را از مامورین داشته اند، که این درخواست وی با امتناع مامورین و برخورد نا شایست از سوی مامورین امنیتی مواجه شده، که پس از مقاومت خانواده برای رویت حکم جلب مامورین حاضر بر صورت پدر و خواهر ایشان اسپری فلفل زده و باعث صدمه دیدن آنها شدند. با درگیری مامورین فرزند ایشان برای کمک پدر از رفتن با مامورین خوداری میکند و با پای برهنه به سمت پدر می دود، که همین امر سبب میشود مامورین وی را با ضرب و شتم در مقابل دیدگان پدر و مادرش دستبند زده و به ماشینی که پلاک آن نیز شخصی بوده منتقل کنند.

پس از خروج ، وی را به منزل شخصی خود منتقل کرده و آنجا را نیز مورد بزرسی قرار داده، و تمام وسائل شخصی ایشان را نیز با خود برده اند.

یاسر یوسف زاده از فعالین ستاد مهندس میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری در مازندران بوده ، که در پی حوادث پس از انتخابات نیز در بهمن ماه ۸۸ نیز بازداشت شده بود که پس از بازجویی های فراوان و تحمل دوماه انفرادی با قرار وثیقه از زندان آزاد شده بود.لازم به ذکر است. در پی تداوم فشارها و تهدیدها بر فعالان استان مازندران ، چند روز پیش از بازداشت یاسر یوسف زاده ، دو تن دیگر از شهروندان بابلسر به نام های مبین جعفری و عیسی برار خانی توسط نیروهای امنیتی بابلسر دستگیر شده اند و از وضعیت آنها خبری در دست نیست.در حال حاضر عیسی برار خانی با داشتن تنها ۱۹ سال از جمله جوان ترین زندانیان سیاسی کشور و استان مازندران به شمار می رود

۲ نظر:

  1. با درود
    از زندان آمل تا متی کلا بابل
    از کالیفرنیای آمریکا تا بابل مازندران
    من امروز به دلاوران بابلی افتخار می کنم .
    امروز زندان متی کلا بابل بزرگترین دانشگاه بابل است برای اینکه بهترین نو اندیشان را در خود جای داده است . بابل یک روزی مرکز خشک مقدسان و متحجران انصار حزب الله ایران بود ولی امروز با شجاعت مردمانی که در برابر این متحجران دلیرانه ایستاده اند مرکز نو اندیشان ایران شده است .
    از اینجا و از این فاصله دور درود می فرستم به همه این دلاوران و مازیاران و آرش ها و اکبر محمدی های سرزمین اسطوره پرور مازندران همیشه جاوید .
    امید و آرزو دارم که فرصتی دست دهد تا بتوانم دستان پر مهر تک تک شما را ببوسم . شما جاودانه شده اید .
    دوستدار شما
    ایمان رضایی ( دانشجوی سابق دانشگاه زندان آمل )
    01/23/2010
    ایالات متحده آمریکا / کالیفرنیا

    پاسخحذف
  2. باز دمه انتخابات شد ، فضای باز سیاسی رو دارن به رخ خلق الله می کشن! بابا خسته کردین همرو با این بگیر و ببند ها! این همه بچه های خوب این کشور رو کردین تو زندان و بازداشت ... مملکتو هم که عرضه ندارین بچرخونین! نه از پس سکه و دلار بر میاین! نه از اون افاضاتی که کردین تنگه هرمز رو می بندین! راسی کلی ناو جدید از تنگه هرمز رد شده! در جریان هستین دیگه! زورتون که به اونا نمی رسه! باشه بچه های بی دفاع خودمونو اذیت کنین.

    پاسخحذف