۱۳۹۰ آذر ۳, پنجشنبه

قبض هجده میلیون تومانی گاز در بابل!

این عکس تصویر قبض گاز یک ساختمان مسکونی در بابل است.
لطفا به مبلغ آن دقت کنید!











نکتهمتاسفانه باید توجه کرد ؛علاوه بر قیمت زیاد گاز بعد از آزادسازی یارانه ها ، در نظام قیمت گذاری گاز هم به جاي آنكه ابتدا ميزان مصرف بر تعداد مشتركين تقسيم شود و سپس محاسبات مربوط به قيمت انجام شود، ابتدا قيمت با توجه به ميزان مصرف كنتور محاسبه مي‌شود سپس سرجمع قيمت محاسبه شده بر تعداد مشتركين تقسيم مي‌شود. بدين ترتيب و با توجه به نظام قيمت‌گذاي پله‌اي ، مشتري‌هايي كه از كنتورهاي مشترك استفاده مي‌كنند، بايد قيمت‌هاي تصاعدي بپردازند!

۸ نظر:

  1. این قبض واسه 3 دورست و ساختمونشم 4 واحدیه!
    یعدی هر دوره 1.5 ملیون!
    قبوول دارم بازم خییییلی زیاده ولی با 18 ملیون خییییلی فرق داره!

    پاسخحذف
  2. احتمالا اشتباه محاسبه شده یا کنتور خراب بوده!

    پاسخحذف
  3. انقدر که دیگه پول گاز نمیاد!

    پاسخحذف
  4. جهل هزار تومن سیاه نمایی کردین :P

    پاسخحذف
  5. بله بله سهیل جان حق با شماست ;)

    پاسخحذف
  6. سلام دوست عزیز
    بابت دعوتنامه واقع متشکرم ولی یک مسئله ای
    چجوری باید لینکم رو اضافه کنم
    من وارد سایت بالاترین میشم
    ورود رو میرنم
    یوزرنیم و پسوردم رو وارد میکنم
    روی افزدون لینک کلیک میکنم
    عنوان و آدرس لینک رو میزنم و توضیح مختصری رو هم اضافه میکنم
    وموضوع و زبانم رو هم انتخاب میکنم
    ولی وقتیروی عبارت "بفرست" کلیک میکنم
    وارد صفحه لینک های تازه میشه ولی لینک من اونجا نیست
    ممکنه کمکم کنید؟؟؟
    مسئله دیگه اینه که بعد از اینکه این مشکل حل شد چجوری میتونم عکس بزارم؟؟؟؟
    اگه ممکنه همینجا پاسخ بدید
    خیلی ممنونم
    moosawi_92@yahoo.com

    پاسخحذف
  7. احتمالا لینک شما تکراری بوده که نتونسته بفرسته جنبش سبز مشهد

    پاسخحذف