۱۳۹۰ مهر ۷, پنجشنبه

تجمع کارگران بازنشته نساجی در مقابل خانه کارگر

به گزارش خبرگزای کار ایران (ایلنا) تعدادی از کارگران بازنشسته نساجی مازندان در پی عدم دریافت سنوات بازنشستگی خود از سال ۱۳۸۷ امروز صبح هفت مهرماه در مقابل خانه کارگر تجمع کردند.
 در این تجمع تعدادی از بازنشستگان از بی‌توجهی مسئولان و سرگردانی چند ساله انتقاد کرده و اعلام داشتند: "باتوافقی که با مدیران وقت نساجی مازندران داشتیم بعضی ها کسری بیمه خود را شخصا به تامین اجتماعی پرداخت کردند، علیرغم تعهد کارفرما که اعلام کرد سنوات به مرور زمان و با توجه به مشکل کارخانه نساجی پرداخت خواهد شد اما تاکنون وعده‌ها عملی نشده است."
این بازنشستگان معترض همچین افزودند: "بارها به مراجع ذیصلاح و استانداری مراجعه کرده‌اند ولی متاسفانه تاکنوع غیر از وعده و وعید چیز دیگری عاید ما نشده است."
حدود ۸۰ نفر از کارگران کارخانجات نساجی مازندران از سال ۱۳۸۷ بازنشسته شده‌اند.

۲ نظر:

  1. یه آدمی هست توی اداره اطلاعات بابل بنام سید حامد موسوی از بازجویان بدی است که بسیار فعالین سیاسی مازندران رو اذیت کرده است و گویا معاونت اطلاعات هم هست . لطفا او را جهت شناختن افکار عمومی معرفی کنید . فرد دیگری هم هست بنام سیف الله امامیان که او هم از لباس شخصی های بی رحم بابل هست که در همه درگیری ها از نیروهای سرکوب گر بوده است . او را هم جهت شناختن افکار عمومی معرفی کنید .

    پاسخحذف
  2. البته تاکید هم کنید که این معرفی ها جهت شناختن افکار عمومی است . وگرنه همه این زندانبانان در روز پیروزی بخشیده خواهند شد . (جمله بندی ها را خودتان درست کنید لطفا)

    پاسخحذف