۱۳۹۰ مرداد ۱۱, سه‌شنبه

ورود مجلس به ماجرای «آب‌بازی» !

چند روز پیش عده ای از جوانان تهرانی در فیس بوک قراری برای آب بازی در یکی از پارک ها ی تهران گذاشتند،که این حرکت بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و سایت های مختلف هم با توجه به گرایش های خود تفسیر های متفاوتی انجام دادند.
عده ای از جوانان هم، این وسط دستگیر شدند به جرم  برهم زندن نظم عمومی! و ظاهرا قرار است با برخورد قاطع از سوی دستگاه قضایی مواجه شوند!
ظاهرا تفنگ آبپاش دست گرفتن و آّب بازی هم از مصادیق اقدام علیه امنیت ملی و تبانی برای برهم زدن نظم عمومیست.


اتفاقا در خبر ها آمده بود که محمدتقی رهبر نماینده مجلس هم با انتقاد از برنامه «آب‌بازی» در پارک‌های تهران گفته: «ما پیگیر این هستیم تا مشخص کنیم که بانی و متصدی این کار چه افراد و یا چه سازمان و نهادی بوده تا با آنها برخورد کنیم.»
محمد تقی رهبر 
گویا این مسئله به قدری مهم بوده که نیروی انتظامی؛ دستگاه قضایی و ارگان های وارده به موضوع تا به حال کم (!) بوده،که مجلس هم  باید به موضوع وارد شود که احیانا  جوانانی که آب بازی کرده اند یه وقت احیانا با رافت اسلامی مواجه نشوند  و...
ظاهرا مشکل بیکاری جوانان ، اعتیاد جوانان، مسکن جوانان و ... حل شده که تمام دستگاه ها به این موضوع حساس باید وارد شوند که دیگر عده ای جوان لجوج و هنجارشکن!( از دید مسئولین آب ندیده ) در میان این همه آسایش فراهم شده توسط آقایان ، اقدام به برهم زدن نظم عمومی نکند!
((عجب بساطیه! ای بابا!))
هرچه باشد یا نباشد نمی دانیم بخندیم یا گریه کنیم به حال امروز این آقایان!


پی نوشت:
خجالت هم خوب چیزیه !

۶ نظر:

  1. خجالت واژه ایه که اینها باهاش بیگانن

    پاسخحذف
  2. مسئولین آب ندیده :دی با حال بود هاها
    ایکاش فقط آب ندیده بودن!
    این بی شعورا کلا با شادی مردم مخالفن

    پاسخحذف
  3. از هر جیزی بحران سازی می کنن، جون بدون بحران وجود نخواهند داشت.

    پاسخحذف
  4. فتنه آبی :)))))))))
    خیلی با حال شدن خدایییییییی

    پاسخحذف
  5. کاش میشد واسه بیکاری و بد بختی هم فستیوال مختلط گذاشت تا شاید مجلس وارد این قضایا می شد مهم نیست قضیه چی باشه فقط مهمه مختلط باشه تا همه آقایون و خانم های حساس! حساس بشن و به قضیه وارد شن!

    پاسخحذف
  6. خب آخه مشکل این آب بازی چیه؟!این جوونا هم بدجوری گیر کردن تو این بساط تدبیرانگاری این آقایون! بابا من که تو این مساله آب بازی منافاتی حتی با اسلام هم نمیبینم. حتی حجاب هم داشتن. بابا ول کنین ملّتو... :-D

    پاسخحذف