۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

در شرایطی که بسیاری از کارگران حقوق دریافت نکرده اند و مردم گرفتار مشکلات شدید مالی هستند،کمک 6 میلیارد دلاری به بشار اسد چرا؟!

اخیرا در رسانه های مختلف خارجی به نقل از یک روزنامه فرانسوی آمده است که ایران با اختصاص ۵.۸ میلیارد دلار کمک مالی برای تقویت اقتصاد سوریه که در پی اعتراضات مردی این کشور آسیب دیده،بدنبال درصدد ادامه حمایت از حاکمیت سوریه است.
متاسفانه آقایان تصمیم گیرنده، با نگاهی اجمالی و منصفانه به وقایع 4 ماه گدشته در میابند که دولت بشار اسد سقوط خواهد کرد و اراده مردم سوریه بر این امز استوار است.بزرگترین دوست و همسایه سوریه از یعنی ترکیه هم از بشار اسد نا امید شده و این دست کمک ها برای سرپا نگه داشتن این دولت فاسد،آب در هاون کوبیدن است.
تصاویر منتشر شده از مقاومت مردم سوریه و برخورد خشن نیرو های امنیتی و ارتش این کشور با معترضان هم، بقدری گستاخانه بوده که در داخل ایران، دل هر دلسوزی را به درد آورده است.
انتظار می رود که در شرایط حاضر که اقتصاد کشور گرفتار بزرگترین بحران خود بعد از انقلاب بوده،تصمیم گیرندگان اندکی عقلانیت پیشه کرده و بیش از این سرمایه های ملت را چوب حراج نزنند.لازم به یادآوری نیست که همین چند روز پیش کارگران نساجی مازندران در اعتزاض به 13 ماه عدم پرداخت حقوقشان تجمع کرده اند و چه بسیارند از این دست کارگران زحمتکش در سطح کشور که مدت های زیادیست خقوق دریافت نکرده اند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر