۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

به اعتصاب غذایت ادامه بده تا هیچ اندیشه ای به بند کشیده نشود

نامه ی مریم شربتدار قدس به همسرش فیض الله عرب سرخی که از روز گذشته همراه با ۱۱ زندانی سیاسی بند ۳۵۰ در اعتراض به شهادت هدی صابر و هاله سحابی در اعتصاب غذا بسر می برند، به گزارش کلمه، متن این نامه به شرح زیر است:



باسمه تعالی

به تو افتخار می کنم همسر قهرمانم که تا پای شهادت نیز ایستاده ای.

به اعتصاب غذایت ادامه بده و بگذار تمام دنیا بدانند اینجا کجاست. اگر تا کنون از همه ی آزادگانی که دست به اعتصاب غذا می زدند درخواست می کردم ادامه ندهند اینک برای این کار بزرگ بر تو آفرین گفته و می خواهم ادامه دهی تا زمانی که دیگر شاهد به بند کشیده شدن هیچ اندیشه ای نباشیم. ادامه بده تا آنجا که لااقل شرمنده ی جوانانی که از دو سال گذشته تاکنون بدون حتی یک روز مرخصی در زندان بوده اند نباشیم.

بگذار دنیا بداند که اگر در آن سوی زمین یک بابی ساندز دارند که به او افتخار می کنند دیار ما پر است از بابی ساندزهای افتخار آفرینی که مرگ با عزت را به نادیده گرفته شدن حقوق شهروندانشان ترجیح می دهند.

عزیزترینم خود و تو را به تقدیر می سپارم و منتظر می مانم تا ببینم سرنوشت در روزهای آینده چه هدیه ای برای تولدم برایم در نظر گرفته است.

کسی چه می داند فردا چه خواهد شد… اما چون توکلم به خدای متعال است و او جز خیر نمی خواهد صبر می کنم و می گویم هر چه از دوست رسد نیکوست.

در انتها از دیگر جوانان غیرتمند اعتصاب کننده تقاضا دارم دست از اعتصاب غذا بکشند که کشور و مردم به چنین جوانان آزاده و دلسوزی بیشتر نیازمند است و بدانید که در پیشگاه خداوند، روسفید و آزادید.

۳ نظر:

  1. ایکاش همه خانواده های ما ها هم اینجوری بودن

    پاسخحذف
  2. درود بر قهرمانان ایستاده

    پاسخحذف
  3. امیدواریم برای این عزیزان حادثه ای پیش نیاد و صدای اونها شنیده بشه

    پاسخحذف