۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

پیام تسلیت خاتمی به مناسبت در گذشت پدر شهیدان نجاریان


آقای خاتمی در پیامی درگذشت آقای نجاریان پدر ۴شهید دوران دفاع مقدس در استان مازندران را تسلیت گفت. آقای خاتمی در سفرهای خود به مازندران همواره در منزل ایشان حضور می یافته و مورد احترام این خانواده گرامی بوده است.
حاج یعقوب نجاریان در زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز از حامیان مهندس میرحسین موسوی در استان بوده است. مهندس میرحسین موسوی،بعد از سخنرانی در دانشگاه مازندران و قبل از ورود و سخنرانی در بابل، در منزل این پدر وارسته نیز حضور یافته بود که مورد استقبال این پدر شهید قرار گرفته بود. مرحوم حاج یعقوب نجاریان با ورود مهندس موسوی به منزلش شال سبزی را بر دوش میرحسین موسوی انداخته و همواره از ایشان نیز طی این مدت حمایت میکرد.

متن پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی خطاب به خانواده ایشان ، به شرح زیر میباشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حاج یعقوب نجاریان  بنده صالح خداوند که عظمت شخصیت و ظرفیت وجودی او را در تحمل شگفت انگیز داغ چهار شهیدش در راه خدا باید دریافت، اینک به دیار معبود و معشوق شتافته است تا ان شاء الله هم سفره با فرزندان شهیدش از خوان رحمت بی دریغ حضرت حق برخوردار باشد و پاداش ایمان و عمل صالح خود و تسلیم در برابر اراده پروردگار و شکیبایی در مصیبتهایش را دریافت کند.
درگذشت این پیر فرزانه و فداکار را به خانواده بزرگوار و بستگان ارجمندش تسلیت عرض می کنم و از خداوند قادر متعال برای آن فقید سعید و فرزندان شهید گلگون کفنش علو درجات و برای بازماندگان معزز و بخصوص همسر همراه و فداکارش و صبورش و فرزندان گرانقدرش سلامتی و صبر و اجر و طول عمر مسالت دارم.
سید محمد خاتمی
ششم اردیبهشت هزار و سیصد و نود

۲ نظر: