۱۳۸۹ اسفند ۲۵, چهارشنبه

چهار شنبه سوری به کام کودتاگران تلخ شد( آفرین به بچه های بابل)


از بعد از ظهر سه شنبه، محله های خورشید کلا- امیرکبیر- میدان اوقاف - خیابان شریعتی به شدت امنیتی بود طوری که در بعد از انتخابات سال گذشته تا کنون، شهرستان بابل به این اندازه امنیتی نشده بود.چهره شهر بابل ، کاملا چهره ی نظامی بود؛نیروهای یگان ویژه، از ساری به بابل اعزام شده بودند و عملاً کنترل وضعیت امنیتی شهر بابل مستقیماً از ساری کنترل می شد. کلیه نقاط حساس شهری ، مملو از نیرو های ضد شورش بود و همچنین نیروهای انتظامی و بسیجی نیز با موتور مشغول ورانداز اوضاع بودند.
اکثر چهره های ماموران برای شهروندان غیر آشنا و خبری از ماموران کلانتری های بابل و نیرو های این شهر نبوده و این تفاوت اساسی چهارشنبه سوری 89 بود.
با تاریک شدن هوا ، درگیری شدیدی میان نیروهای یگان ویژه و مردم شکل گرفت تا حدی که این درگیری ها تا کمربندی غربی ادامه داشت و همراه با شعار های: یا حسین میر حسین - مرگ بر دیکتاتور به طور ممتد ادامه یافت . همچنین با نزدیک شدن به نیمه شب سه شنبه، در خیابان امیرکبیر و کمربندی غربی توحید 36، درگیری ها به شدت میان مردم و نیروهای گارد ویژه تداوم یافت و تعدادی زیادی از جوانان در این رابطه بازداشت شدند.
 دستگیر شدگان توسط بسیج به اتوبوس های وابسته به نیروی انتظامی منتقل می شدند ، و این اتوبوس ها که برای بازداشت شدگان در نظر گرفته شده بود ، به شدت یاد 24 خرداد 88 را به ذهن ها متبادر می کرد. به هر صورت با تمام ارایش های نظامی و ایجاد رعب و وحشت، باز هم چهار شنبه سوری به گام کودتاگران تلخ شد.
 

۱ نظر:

  1. http://www.4shared.com/video/vbvm-EUN/______4__.html
    کیلیپ دیگه ای از 4 شنبه سوری

    پاسخحذف