۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

احضار هفت دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به کمیته انضباطی این دانشگاه

با توجه به اینکه پیشتر اعلام شده بود که تعداد دانشجویان احضار شده به این کمیته 3 نفر بوده است اما تعداد دانشجویان احضارشده به کمیته انضباطی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به 7 نفر افزایش پیدا کرده است.  اسامی این دانشجویان به شرح زیر است : سید مصطفی ارمغان، حسام الدین باقری، مجتبی تقوایی، حسین ضامن ضرابی، محمد عسگری، محمد علمی و نیما نحوی.
احضار این دانشجویان به کمیته انضباطی در حالی صورت می گیرد که هیچ تحصن و درگیری در محیط دانشگاه انجام نشده است و تمام اعتراضات اخیر در محیط شهری بابل اتفاق افتاده بود.

حسین ضامن ضرابی به تازگی از زندان آزاد شده و از سوی کمیته انضباطی به یک ترم تعلیق با احتساب سنوات(در ترم جاری) محکوم شده است. نیما نحوی نیز که به تازگی و پس از 21 ماه تعلیق و زندان به دانشگاه بازگشته بلافاصله به کمیته انضباطی احضار شده است. نکته ی قابل توجه اینکه تمامی این دانشجویان به سه اتهام عجیب زیر احضار شده اند:
1-عدم رعایت مقررات دانشگاه
2-فعالیت و تبلیغ به نفع گروهکها یا مکاتب الحادی یا غیرقانونی
3-ارتکاب اعمالی برضد نظام جمهوری اسلامی
تمامی این احضار ها در جهت فشار بر فعالین دانشجویی صورت می گیرد تا به گمان مسئولین حراست دانشگاه صنعتی نوشیروانی و اداره ی اطلاعات بابل ، بتوانند موتور محرک اعتراضات بعد از انتخابات که همانا دانشگاه بوده است را سرکوب کنند.
استراتژی که پس از گذشت 20 ماه از تقلب انتحاباتی ، نا کار آمدی آن بر همگان  آشکار شده است .

۲ نظر:

  1. In 3shanbe az 4rah shahrbani ta amir kabir bzarim k to rah mardun ham dgaru peida kunan,
    Ya hosein mir hosein

    پاسخحذف
  2. با سلام دوباره
    دوستان بنده یک پیشنهاد برای شما و به ایمیلی که ذکر کرده بودید ارسال کردم،لطفا به هر صورت که قادر هستید نظرتون رو برای من ارسال کنید ، یا از طریق ایمیلی که من ضمن پیام براتون فرستادم و یا از طریق همین قسمت نظرات وبلاگ
    با تشکر
    دانشجوی سبز مازندرانی

    پاسخحذف