۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولی امر مسلمین جهان!!! هم سیگار می کشند.

 دوستان عزيز باز هم دولت كودتا با استفاده از رسانه هاي خود با حمله به خانواده مير حسين مقاصد خاصی را دنبال می کند.
مطلبی را  باشگاه خبرنگاران( پاچه خواران) جوان منتشر كرده و در ان به دروغ عکس هایی را که مربوط به یک دختر خانوم در حال کشیدن سیگار(عکس بالا) است را به دختر میر حسین موسوی و زهزا رهنورد نسبت داده است که مشخصا این خبر کذب بوده و واکنش های جالبی را در رسانه ها بر ضد دولت کودتا بر انگیخت. این خبر غیر واقعی ،یادآور داستان دروغین رسانه های کودتا در بحبوحه انتخابات بود که خبرگزاری دانشجویان ایران و خبرگزاری دولتی ایران خبری رو منتشر کرده بودند؛ با این عنوان که : بوی صداقت آمد/پذیرقته شدن دختر موسوی در مقطع دکترا با استفاده از سهمیه شاگرد ممتاز با معدل 13/65...جالب اینجاست که حضرات اصلا و ابدا در آن شرایط به ذهنشان خطور نکرده بود که شرط ارائه مدرک کارشناسی ارشد بر خلاف کارشناسی که 12 است معدل بالای 14 است..و همان موقع بعد از این که مورد تمسخر قرار گرفتند خبر را از روی سایت حذف کردند...
ضمن اینکه این موضوع از اساس کذب بوده نظر  باشگاه خبرنگاران جوان را به این عکس ها جلب می کنیم. عکس های ایت الله خامنه ای را هم با سیگار و پیپ نشان دهد .اگر سیگار بد است خوب یه مقاله در این مورد هم بنویسید!!!



۱ نظر:

  1. عشق فقط یک کلام ،‌ سید علی والسلام...
    هر انسانی اشتباهاتی داره ، رهبر ما هم معصوم نیست ، خوبیش اینه که دوست و دشمن آقای خامنه ای رو تایید کرده اند ،‌باور نداری ؟ اینو ببین :
    mobarezclip.ir/?p=5459

    اگر مردی سانسور نکن بذار مردن واقعیت رو ببینند

    پاسخحذف