۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

فوری ، فردا بابل چهار راه گنجینه( اعتراض به دستگیری رهبران جنبش سبز)

با توجه به گزارش سایت کلمه  مبنی بر اینکه ، میرحسین موسوی و مهدی کروبی، به همراه همسران خود زهرا رهنورد و فاطمه کروبی، دستگیر شده و به زندان حشمتیه تهران منتقل شده‌اند.
از همه ی یاران تقاضا می شود اعتراض خود را به بازداشت این چهره های ملی با شرکت در تجمع اعتراضی ، ولو با سکوت اعلام دارند. سرکوبگران بدانند با بازداشت فعالین سیاسی و دانشجویی بابل ، راه به جایی نخواهند برد و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.چونان گذشته پا به پای سایر هم میهنانمان گرد هم می آیم تا با فریاد کردن نام عزیزان دربند لرزه بر اندام دیکتاتور افکنیم.


مکان : بابل ، چهار راه گنجینه 
زمان : 10 اسفند ، ساعت 5 بعد از ظهر

۷ نظر:

  1. م
    متاسفانه تا چند روز گذشته پوسته جنبش بابل فاقد امکان نظردهی بود اما اینک این عیب رفع شده اما باز هم از آنجایی که سایت فیلتر و مسدود است امکان نظردهی یا وجود ندارد و یا به سختی امکان پذیر است،برای رفع این ضعف سریعا ایمیلی ، ترجیحا جی میل ، از بابت امنیت،برای ارتباط با مخاطبین ایجاد کنید.مطمئن باشید پیشنهادات زیادی برای شکوفایی استعدادها در شهر بهار نارنج وجود دارد،ضمن اینکه از شما دعوت میکنم به این سایت سری بزنید
    http://jsguilan.wordpress.com
    با تشکر
    سبز مازندرانی

    پاسخحذف
  2. با تشکر از راهنمایی شما دوست عزیز...اتفاقا به این وبلاگ هم به طور مرتب سر میزنیم و از اطلاعات و تجربیات اونا استفاده میکنیم:)
    ایمیل خوده وبلاگ jonbesh.sabz.babol@googlemail.comهست
    و ایمیل هم جهت ارتباط گرفتن و جذب راهکارهای دوستان هم jsi1389@gmail.com هست ...که میتونید با مسئول هماهنگی ما صحبت کنین و راهکاراتونو اعلام کنید...
    چون در محیط فیس بوک نمیشد با خیال راحت نظر داد ما اینجارو گفتیم آزاد کنیم نظر دادن رو که دوستان با خیال راحت و بدون دغدغه بیان و نظر بدن..ما به شدت منتظر راهکارای دوستان هستیم...و دست شما رو به گرمی میفشاریم..با تشکر!

    پاسخحذف
  3. خودتون فضا می سازید. خودتون هم باور می کنید!

    پاسخحذف
  4. شما بچه بودید یا دنیا نبودید یه زمانی منافقین صد برابر محکمتر از شما همین حرفها رو می زدند عاقبتشون چی شد؟
    با آل علی هرکه درافتاد ورافتاد!
    اسلام پیروز است شرق و غرب و وابستگان آنها نابودند!

    پاسخحذف
  5. دموکراسی رو از حزب اللهی ها یاد بگیرید که وقتی خاتمی با رویکرد ضد هاشمی رای آورد ادعای تقلب نکردند. مملکت داری بچه بازی نیست که با هیجانات و مامانم اینا بشه یه مملکت رو اداره کرد!!!!!!!

    پاسخحذف
  6. منافقین اونهایی هستن که طاقت اعتراض مسالمت امیز مردمو ندارن و با باطوم و موتور و تحدید و زندان به جون مردم می افتن!

    پاسخحذف
  7. آل علی!!!
    جه خودتان را به امام و ائمه هم می چسبانید!
    شما همان ها هستید که هرچی ناسزا که لیاقت خودتان را دارد به دختر اقای هاشمی می دادید طاقت رای مردم را نداشتید، مهندس موسوی را حصر غیر قانونی کردید
    اتقوالله اتقوالله اتقوالله ,اتقوالله.

    پاسخحذف